Strefa prezentacji
Strefa Prezentacji to przestrzeń otwartych warsztatów i wykładów, z których dowiesz się m.in. jak lepiej promować swoją firmę i co robić, aby zdobywać nowych kontrahentów dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, a Twoja marka wywoływała w Twoich klientach te skojarzenia, na których najbardziej Ci zależy.
17.10.2018 r., godz. 13.10
Sieć Otwartych Innowacji – finansowanie transferu technologii
Prezentacja pokaże korzyści jakie można uzyskać z projektu, do kogo jest skierowany i jak się ubiegać o granty na transfer technologii czy doradztwo.
Prowadzenie:
Michał Chwieduk, broker technologii projektu SOI, Agencja Rozwoju Przemysłu
17.10.2018 r., godz. 13.30
O tym, jak polska cebula zmienia życie
W obliczu zmieniającego się świata młodzież coraz częściej bierze sprawy w swoje ręce. Ich niekonwencjonalne, nieraz absurdalne podejście do problemu owocuje niemałym sukcesem. Aleksandra Snuzik, reprezentantka młodzieży, opowie o tym, jak za pomocą polskiej odmiany cebuli walczy z najostrzejsza z odmian malarii.
Prowadzenie:
Aleksandra Snuzik
17.10.2018 r., godz. 14.00
Projektowanie jako proces między agencją a klientem
Zapraszamy do rozmowy o tym, czym jest identyfikacja wizualna i jak branding wpływa na nasz biznes. Spotkanie poprowadzą czynne projektantki, członkinie zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, na co dzień pracujące z klientami komercyjnymi. Poruszymy aspekty praktyczne, kwestie opłacalności oraz fakty i mity dotyczące inwestowania w BRANDING. Opowiemy z kim współpracować, a kogo
się wystrzegać oraz gdzie szukać dobrych wykonawców. Będzie szczerze!
Prowadzenie:
Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej, Lena Pianovska, Lena Mitkowa
18.10.2018, godz. 10.00
Skuteczna komunikacja mobilna, czyli jak to robić dobrze
Marketing SMS i marketing mobilny generalnie to obecnie coraz częściej stosowane narzędzie budowania sprzedaży jak i lojalności. Jak go używać, aby działało i realizowane kampanie przynosiły zyski? Zestaw przydatnych rad i wskazówek jak tworzyć efektywne wysyłki i o czym pamiętać –właśnie o tym usłyszą uczestnicy prezentacji.
Prowadzenie:
Edyta Godziek, SerwerSMS
18.10.2018, godz. 11.00
Strategia w procesie wzorniczym na przykładach sukcesu produktów FMCG
Prezentacja zawierać będzie informacje na temat:
- wkładu strategicznego w budowaniu marki i produktu,
- rolę badań w weryfikacji procesu wzorniczego ,
- opis procesu wzorniczego w firmie wzorniczej THIS,
- elementy sztuki komercjalizacji nowego produktu na przykładzie sukcesów firmy Medisept z dezynfekcją premium w sieci Rossmann,
- dopasowanie opakowań do potrzeb konsumenta na przykładzie sukcesu nowej butelki piwa „Łomża”
- odpowiedź na pytanie jak finansować procesy wzornicze w kreacji produktu ze środków europejskich
Prowadzenie:
Jarosław Grzesica, Studio This
18.10.2018, godz. 12.00
Debata: Sektor MSP w epoce Przemysłu 4.0. Jak unowocześnić małe i średnie przedsiębiorstwa
- Czy firmy z sektora MSP chcą inwestować, w tym inwestować w nowoczesne technologie – diagnoza.
- Czy nowoczesne rozwiązania są potrzebne firmom z sektora MSP? Które procesy dotyczące Przemysłu 4.0 są atrakcyjne dla małych i średnich przedsiębiorstw;
- Jak zmotywować sektor MSP do poszukiwania nowych rozwiązań? Korzyści z wdrażania nowości technologicznych, procesowych, konsumenckich czy zarządczych;
- Problem finansowania inwestycji – możliwości jakie stwarza rynek.
- Na jaką pomoc mogą liczyć przedsiębiorcy ze strony agend rządowych i unijnych.
- Płynność finansowa w przedsiębiorstwie w kontekście SPLIT PAYMENT
Paneliści:
Michał Gorzelak, Krajowy Punkt Kontaktowy programów UE, Koordynator Obszaru Finansowania Dłużnego, Krajowy Punkt Kontaktowy ds. Instrumentów Finansowych Programów UE
Jakub Bińkowski, Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, Sekretarz Departamentu Prawa i Legislacji, Analityk ZPP
Bartosz Sokoliński, Agencja Rozwoju Przemysłu, Dyrektor, Biuro Rozwoju i Innowacji
Jan Szubski, Green Team Poland, Prezes
Moderator:
Katarzyna Walterska, My Company Polska, Dziennikarz, Moderator panelu
18.10.2018, godz. 13.00
Przez trudności do gwiazd. O osiąganiu celów których inni nie podejmują.
Szybownictwo to sport, ale również doskonałe narzędzie eksploracji niedostępnych rejonów. Źródłem paliwa dla szybownika są ogromne ilości energii dostępnej dosłownie z powietrza. Jeśli się wie jak z niej skorzystać i ma się dość odwagi, można polecieć tam gdzie nie było dotąd nikogo. Jednak umiejętności lotnicze do tego nie wystarczą.
Sebastian Kawa przez lata wygrywa każde zawody na których się pojawi. W szybownictwie zdobył już 29 medali rangi mistrzostw świata i Europy. Uczestnicząc w zawodach szybowcowych latał na wszystkich zamieszkałych kontynentach, ale oprócz zawodów i bicia rekordów uprawia szybownictwo eksploracyjne, łamiąc bariery i przekraczając granice. Dosłownie; te polityczne, i w przenośni, wlatując szybowcem tam, gdzie nikomu by nie przyszło do głowy.
Sprawia to wrażenie, że jest to bardzo łatwe, ale tak nie jest. O trudnościach i o sukcesach w sporcie rozgrywanym na najwspanialszych naturalnych arenach Ziemi opowie najbardziej utytułowany szybownik świata.
Prowadzenie:
Sebastian Kawa
18.10.2018, godz. 14.00
Mądry biznes, dobre projektowanie. To się opłaca!
Co łączy smog z książką kucharską? Czy można promować design szpitalnym łóżkiem? I jak dobrym projektem udało się osiągnąć ciszę w biurze? Na te pytania odpowiemy na panelu pod tytułem „Mądry biznes, dobre projektowanie. To się opłaca!" na Europejskim Kongresie Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach.
Goście: Łukasz Siódmok - FULCO SYSTEM sp. z o.o, Matylda Sałajewska - projektantka, Jadwiga Tynor – projektantka.
Prowadzenie:
Zamek Cieszyn
19.10.2018, godz. 9.30
Nie puszczaj z dymem swojej energii do działania
Palenie Cie relaksuje? Czujesz się ożywiony po papierosie? Twoi palący pracownicy pracują sprawniej?
Przekonaj się, czy to prawda czy mit. Udowodnimy Ci, że są zdrowsze i skuteczniejsze sposoby utrzymania mobilizacji i świeżości umysłu oraz oddechu. Prosty zestaw działań pozwoli Ci rozwijać firmę i wspierać swoich pracowników. Poznaj sposoby na utrzymanie energii do działania przez rekiny biznesu.
Prowadzenie:
dr n. med. Grzegorz Juszczyk – Dyrektor Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego-Państwowego Zakładu Higieny.
19.10.2018, godz. 10.00
5 sposobów na pozyskanie klienta w sieci
Podczas prezentacji omówione zostaną kanały oraz ich skuteczność w pozyskiwaniu nowych klientów:
Google Search
Google Shopping
Google Display Network
YouTube
Facebook
Prowadzenie:
Tomasz Galus, Rankhouse
19.10.2018, godz. 11.00
Branding, ale o co chodzi? Jak nie wiesz o co chodzi, to chodzi o (duże) pieniądze
Witamy w świecie marek, jutro to dziś. Anatomia brandingu. Co naprawdę działa? Skalowalność biznesu a fenomen marki, bycie sprawnym producentem już nie wystarczy. W teorii nie ma różnicy między teorią a praktyką, w praktyce jest. The best way to predict the future is to invent it.
Prowadzenie:
Wojciech Mierowski
19.10.2018, godz. 12.00
Twórcza moc słów - kształtowanie angażującej kultury organizacji
„Twórcza Moc Słów - kształtowanie angażującej kultury organizacji” to warsztat zarówno dla pracowników, jak i dla pracodawców. Czy słowa, których używamy na co dzień w organizacji mają znaczenie, a ich dobór może mieć długofalowo wpływ na efekty biznesowe? Będziemy inspirować do walki z utartym powiedzeniem, że Polacy to naród narzekający i rzucimy wyzwanie, każdemu kto ma wpływ na kształtowanie atmosfery w swoim miejscu pracy.
Lila Cieślar i Piotr Zawadzki - propagatorzy efektywnej i harmonijnej współpracy między pracodawcami i pracownikami. Twórcy m.in. Work Life Event.
Prowadzenie:
Lila Cieślar, Piotr Zawadzki
19.10.2018 r., godz. 13.00
Email marketing bez tajemnic
Prowadzenie:
Marcin Gnat, Freshmail
Warsztaty i konsultacje na stoisku Forum Dobrych Praktyk:
17.10.2018
13:00
Konsultacje
14:00
WARSZTAT: Wojciech Mierowski: Branding, Jak to się robi w Chicago (i nie tylko)?
15:30
Konsultacje
18.10.2018 r.
10:30
Lena Pianovska, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej: „Studium konfliktu”
11:45
Konsultacje
13:15
Jarosław Grzesica, This Studio: Strategia w procesie wzorniczym
14:15
Konsultacje
14:30
Angelika Gromotka, Sayio, Brands to love
19.10.2018 r.
10:00
Szymon Pieczyński, Magdalena Łukasz, Kava Studio: Brandingowy fast food – czego o pozycjonowaniu marki uczy nas McDonald’s?
11:30
Magdalena Falkiewicz i Aleksander Karkoszka, Łobzowska Studio: Goły daleko nie zajdzie - w co ubrać produkt, aby miał szansę zaistnieć na rynku
12:45
Mariusz Zaczyk i Arkadiusz Mogiła, Schulz brand friendly: Czy wartości potrzebują brandingu?
13:45
Konsultacje
Partnerzy Strefy Prezentacji:
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury